روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

کلا مردم میخوان نظر بدن!

جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ
اصولا افراد نظریات متفاوتی رو نسبت به وجود فرزند ما ارائه دادند. مثلا یه دوستی میگه اگه بچه بیاری بلاکت میکنم !  یا اون یکی تا مینویسی سلام فکر میکنه میخوای خبر خاله شدنش رو بهش بدی ! واضحه که پدر و مادر همسر ذوق نوه شونو میزنن و پیشنهاد مادرشوهر اینه که شما بچه بیارید ما بزرگ میکنیم. بچه ی تنها پسرشونم که باشه دیگه بدتر. اون وقت یه عده هم شایعه ساز هستن که این وسط بارداری منو به خواهرشوهر تبریک گفتن ! مامان و بابا هم مشتاق دیدن اولین نوه شون هستن. و جناب برادر یه ذوقی میزنه واسه دایی شدنش که تعجب آوره ! توی گروه فامیلی مون که تا چند روز فعالیتت کم بشه میگن آها. حتما یه خبریه ! و خب اینچنین است دیگر. من و همسر هم برنامه خودمون رو داریم خب. فقط خداروشکر نظرات مون یکیه در این زمینه. دوستان پیشنهاد شما چیه؟ :/
  • ۹۵/۰۲/۰۳
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۵)

نظرم اینه بن کل فامیلو بلاک کن با‌آرامش از زندگی لذت ببر :))))
پاسخ:
زبون شونو هم باید بلاک کنم :))
من قربون اون دوست اول بشم ! :)) 
اصلنم معلوم نیست که منم . 
ولی جدن ! به دیگران چه ؟ با دنده ی خودتون برین جلو ! اما این دلیل نمیشه من بلاکت نکنم ^_^
:))
پاسخ:
نه نه اصلا :))
واقعا چه علافه ای ب بلاک کردن داری ؟:))
امان از مردم :|
بی ادب!
بچه بیار ببینم !اه مرسی!
پاسخ:
عه :/
کلا نظری ندارم در رابطه با این موضوع!:/
پاسخ:
بایدم همین باشه! والا :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">