روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تا خدا چی بخواد :)

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۸ ب.ظ
همیشه عادت داشتم برای تابستون برنامه ریزی کنم. از بیکاری متنفرم. حس بیهودگی بهم میده! و خب دلیل برنامه ریزی م هم این بوده که تابستون از درس خبری نیست و وقت بیشتری دارم. گاهی به برنامم رسیدم و گاهی هم نه. مثلا همین تابستون قبل، بعد از کنکور، تصمیم داشتم برم عکاسی. و پیگیر هم بودم ولی آقای همسر که اون موقعا خواستگاری بیش نبود دقیقا فردای کنکور تشریف آوردن و اینجاست که شاعر می فرماید : آمدی و همه ی فرضیه ها ریخت به هم :)) با این حال اولین تصمیم ام برای بعد از امتحانات سفر به اهوازه. دست خودم باشه فردای آخرین امتحانم یا اصلا همون روز میرم. تنهایی یا دونفره ش رو نمیدونم. فکر نمیکنم شرایط همسر اجازه بده همراهم بیاد هرچند دلش میخواد باشه. ولی اینو میدونم که بدون اون بیشتر از دو-سه روز دوام نمیارم. مثل دوران عقدمون. دو-سه روز اولی که از برگشتن اش میگذشت همه چیز خوب بود. اما روز چهارم به بعد این دلتنگی لعنتی شروع میشد و تا روزی که همو ببینیم تبدیل میشدیم به برج زهرمار :)) با این حال کمتر از یک هفته راه نداره برگردم ! شدیدا دلتنگ بابا و داداشم که این سفر همراه مامان نبودن. و البته فامیل جان ها. میدونم با انرژی برمیگردم و این خیلی خوبه. انشاالله برگشتم تهران قصد دارم زبان انگلیسیم رو تقویت کنم. برای ارشد خیلی لازمه. و خب جدیدا به ترجمه علاقه مند شدم. حتی اگر هیچوقت کنکور ارشد هم ندادم ولی نمیشه منکر این شد که الان زبان دونستن لازمه. چیجوریش رو نمیدونم اما حال کلاس رفتن ندارم:)) دوستان اگر راهکاری برای تقویت زبان در منزل میدونید پیشنهادبدید :)) دخترخاله میگفت کتاب 504 لغت رو شروع کن به خوندن. راستش آدم سی دی گوش دادن هم نیستم. با کتاب ارتباط بیشتری برقرار میکنم. و اما ورزش! کافیه پله برقی های مترو خراب باشه. اونوقت بالا/پایین رفتن سخت ترین کار دنیاست ! نصفش رو که رفتم نفس نفس میزنم :)) و این افتضاحه! باید بگردم دنبال باشگاه نزدیک مون. وگرنه نهایت تا سی عمر کنم. وضع تغذیه ی غلط مون هم که اصلا گفتن نداره. دیگه این که دوست دارم سقف اتاق مون رو پر از یه چیزی بکنم که اون یه چیزیه دقیقا مشخص نیست چیه:)) ولی بنظرم خیلی خوب میشه. آویز ستاره، قلب یا نمیدونم چی. درنا هم خوبه ولی خیلی وقت میبره :/ پیشنهاد بدید :)) آها ! اگر دانشگاه واحد خوب بده میخوام ترم تابستونه بردارم. کلا هشت واحد خودخوان اونم درسای عمومی و اختیاری. شاید شیش تا رو برداشتم. اینجور هم ترمی که مرخصی گرفتم جبران میشه هم تا قبل نی نی دار شدنمون درسمو تموم کردم یا لااقل آخراشم. بچه رو چیکار کنم میرم دانشگاه آخه؟ خانواده شوهرم اسما طبقه پایین مان ولی واقعیت اینه که اکثر سال تهران نیستن :)) میدونید.. دوست دارم برم خیاطی. راستش یه مادری که بلد نباشه برای دخترش پیرهن گل دار چین چینی ^_^ بدوزه بدرد نمیخوره که! ولی میدونم حوصله شو ندارم. مگر این که یه همراه داشته باشم. کسی نمیاد؟ :)) و اما کتاب ! دوستان لطفا یه لیست کتاب بدید نمایشگاه شروع شده ها ! بودجه نداریم اما لااقل یکی شو میتونم بخرم که :)) یکی دیگه از تصمیماتم کاشتن سبزی ^_^ توی گلدون ! نمایشگاه گل و گیاه هم که در راهه. همسری موافقه خداروشکر و علاقه مند. اگر بتونیم گل هم بگیریم بذاریم پشت پنجره ی آشپزخونه که دیگه محشره ! اونوقت از توی کوچه که نگاه میکنید کلی گلدون رنگی رنگی می بینید ^_^ در مورد مسافرت خیلی نمیتونم چیزی بگم. فکر نکنم وقت زیادی براش داشته باشیم. با این حال دوست دارم مشهد رو بریم :( یا لااقل دو-سه روزی قم باشیم. تعریف نطنز رو زیاد شنیدم. یا کاشان حتی. خدا کنه بشه. مسافرت هم خودش آدم رو سرحال میاره. قرار شد یه عروسی داشته باشیم تابستون که افتاد برای آذرماه :/ شادی خون م کم شده. یه جشنی چیزی دلم میخواد. و یه اکیپ دوستانه. میدونید من خیلی ناراحتم که خیلی وقته دوستامو ندیدم. اما اینقدر برنامم لحظه آخریه که عملا نمیتونم به کسی قولی بدم. مثلا میتونم بگم همین الان پاشیم بریم بیرون :/ دلم برای همه تون خیلی تنگ شده. نمیدونم چه کنم :( هوف چقدر حرف زدم! دلم میخواست به یکی بگم اینا رو :))
  • ۹۵/۰۲/۱۵
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۲)

آتش ، بدونِ دود :)
پاسخ:
اگر جلداشو تک تک میفروختن حتما میگرفتم :(
آتش بدون دود رو بهت قرض میدم آ. خواستی خبرم کن♥
و اما
ریحآنه! 
یواش خواهرم. یواش! من قراره بعد امتحانام تا تهش رو دمر رو رختخوابم پخش شم و بخوابم . چطوره؟!
:|
پاسخ:
عه زینب واقعا؟ ولی خو چیجوری میخوای بدی دستم :(
من اگه یه روز اینطور باشم میمیرم :/ امروزم همش به بیکاری گذشت. آخرش دووم نیوردم کتابمو باز کردم دوفصل خوندم:))
و اما تو .. خب هرکس یجور لذت میره :) عالیه عالی! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">