روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بنظرتون بلاکش کنم؟ :))

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۱۲ ب.ظ
یک دوستی دارم که رسالتش اینه که هرچند وقت یکبار میپرسه سخت نیست تنهایی؟ و یک عالمه شکلک گریه و اندوه و مصیبت میفرسته! بعدشم میگه من هفته ای یک بار مامانمو نبینم افسرده میشم! خب دوست من :/ یه بار پرسیدی جواب دادم دیگه! لازم نیست هربار یادآوری کنی ! من نیازی به دلسوزی ندارم. خداشاهده یه بار در نهایت خوشحالی بودم که اینقدر از دوری گفت تا اشکم درومد :/ کلا گند زد به اون روز من ! بعد ایشون بعد ازدواجش شدیدا افت درسی پیدا کرد و الانم که آقاشون اجازه نمیدن بره دانشگاه. فقط حوزه. بعد به من گیر داده که تو چه حوصله ای داری هنوز درس میخونی :/ من برم محو شم تو افق؟ :))
  • ۹۵/۰۲/۲۰
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۵)

میتونی از این طرف ← تشریف ببری افق :|
پاسخ:
ممنون از راهنمایی:))
ببین بلاک کلن خوبه ! :))
پاسخ:
آره آره:))
سلام 
نرین محو بشین بلکه با ایشون کم کم روابط رو تیره کن :)
یا بهشون رک و راست بگو  ازش بخاطر رفتارش ناراحتین .

پاسخ:
سلام
اونقدرا اهمیت نداره برام:) ماهی یبار حرفشو میزنه و میره:))
بهش آلرژى پیدا نکن
روش دوستت،بدترین مدل حسادت ورزیه!
پاسخ:
من که انقدر حساس نیستم. منتها دلم براش میسوزه یه مقدار !
برای پست من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد 
چقدر دلم خواست که حس این متن را تجربه می کردم ...نمی دونم فقط دلم خواست بنویسم براتون ..
پاسخ:
خوشحالم که نوشتین برام :)
از خدا میخوام عمق خوشبختی رو بندازه تو زندگی تون و از ته دل حسش کنید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">