روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

عیدتون مبارک :)

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ق.ظ
از اول ازدواجم، تصمیم داشتم به مناسبت میلاد ائمه، توی خونه جشن بگیرم. یه جشن دونفره ی کوچولو. تا این که دیروز موفق شدم و چه شب خوبی هم شد :) صبح که بیدار شدم خونه رو مرتب کردم. چون جمعه ناهار بردیم پارک و بعدشم رفتیم دورهمی خونه ی خاله ی همسر. مبل ها رو هم جابجا کرده بودیم و خلاصه خونه کلی بهم ریخته بود.. ماشین که ظرف ها رو شست، شروع کردم به پختن کیک شکلاتی :) در همین حین مایه فلافل رو آماده کردم و قارچ ها رو تفت دادم. میز شام رو چیدم. قرار بود همسری شب که اومد بریم فریم عینک انتخاب کنیم اما چون فرداش تعطیل بود گفتم عملا شب بریم یا پس فرداش فرقی نداره. با روش های غیرمستقیم و طوری که از جزییات برنامه متوجه نشه به همسری گفتم امشب یه شب خاصه. خلاصه کلی گوش به زنگ بودم که تا همسر اومد چراغ ها رو خاموش کنم. شمع روی میز هم روشن بود. تپپ گارسونی زده بودم و یه منوی توپ هم برای کافه رستوران مون ساخته بودم :)) همسر هنوز از آسانسور نیومده گفت اول بغل ! بعد دیدم یه چیزی توی کمرش داره خش خش میکنه ! گل بود :)) از حمام که برگشت مِنو رو دادم دستش و طبق سفارشاتش میز رو چیدم. یه نامه هم گذاشته بودم توی پاکت، روی تخت. که موقع خواب دیدش :)
+ برای جشن گرفتن ها اصلا لازم نیست خرج کنید :) من روی میز چادر نماز گل گلی انداختم و برای تزیینش هم هرچی توی خونه داشتیم استفاده کردم. غذا و کیک هم از خودم بود. 
+ وقتی همچین برنامه ای ترتیب میدید، حتما همسرتون رو غیر مستقیم در جریان بذارید. که آمادگی شو داشته باشه. وگرنه غافلگیری تون ضد حال میشه! یه بار به همسر هیچ نگفتم. اونم بی خبر رفته بود پایین پیش مامانش اینا و بعدش یه حرفایی پیش اومده بود که حسابی اعصابشو بهم ریخت و کلا برنامه کوفتم شد :)) این بار خودش موبایل دوتامونو سایلنت کرد تلفنم کشید :)) تازه اگر از صبح که بیرونه با سیاست های زنانه :)) بهش خبر بدید ممکنه با دسته گل یا هدیه بیاد خونه :)
+ خودتون رو اونقدر با کار خونه خسته نکنید که وقتی همسر اومد حال نداشته باشید ! مشخص کنید چه ساعتی چیکار قراره بکنید. اینجور هم سروقت کارها تموم میشن هم خسته نمیشید.
+ منوی کافه رستوران مون قیمت داشت اونم چه قیمت هایی :)) انصافا همسری هم همه شو پرداخت کرد. و خب اگر نمی پرداخت به ضرر خودش بود چون جریمه میشد :))
+ فرق این جشن ها با جشن تولد و سالگرد عروسی و .. اینه که ائمه خودشون کمک میکنن همه چی عالی پیش بره :) هم خودمون لذت می بریم هم ائمه رو خوشحال می کنیم. امتحان کنید :)
  • ۹۵/۰۳/۰۲
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۱)

به به خانوم چیکارا کرده چقد راحت و شاید ساده و دوست داشتنی.. چه سورپرایزی..

خوشم اومد..

محو این پستت شدم!

پاسخ:
ممنون بانو :)
شما هم میتونی امتحان کنی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">