روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

سی و 3

شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۵۲ ب.ظ
بعد از گذشت دو جلسه از کلاس طب سنتی، به این نتیجه رسیدم که ما باید بریم روستا زندگی کنیم و شیر و ماست و نون و .. رو خودمون تولید کنیم :/ وگرنه اگر بخوایم همین سبک رو توی شهر اجرا کنیم هزینه ی زندگی مون دو برابر میشه و شاید هم بیشتر ! هرچند چندین برابر همین هزینه خدایی نکرده بعدا ممکنه خرج درمان انواع بیماری ها بشه. در واقع یه جورایی پیشگیری میشه کرد با سالم زندگی کردن. ولی خب شاید من با توجه به شرایطم نتونم دقیقا به گفته های استاد عمل کنم اما میتونم در حد خودم یه تغییراتی ایجاد کنم. مثلا اگه شیرکاکائو نخوریم می میریم؟!یا صبح ناشتا و قبل خواب یه قاشق عسل خوردن. در کل ، راضی ام از شرکت توی این دوره و واقعا دوست دارم تا آخرش رو باشم مخصوصا این که رایگانه :)) بنظرم حتی بیست درصد سالم زندگی کردن بهتر از 100 درصد نادرست زندگی کردنه ! یه نکته ی بسیار مهم هم همراهی آقای همسره که حسابی منو تشویق میکنه و علاقه نشون میده و قطعا هر زنی میدونه همراهی همسرش چقدر میتونه تاثیر مثبت داشته باشه :) و این که از فردا هم میرم باشگاه و بسی خوشحالم. همینا دیگه.. خوش باشید :)
  • ۹۵/۰۵/۰۲
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">