روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

هشتاد و نه

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۲۵ ب.ظ

بعد از گذشت یک سال و نیم از زندگی مشترک مون، احساس میکنم دیگه باید نفر سومی هم وجود داشته باشه ! الان میتونم بگم دوتامون به ثبات نسبی رسیدیم و با کمی مطالعه و آمادگی مامان و بابای خوبی میشیم :)

تا حالا هیچوقت هیچ جوره دلم نمیخواست بچه داشته باشیم. اما الان با دیدن نی نی ها دلم ضعف میره ^_^ فکر میکنم وجود بچه ها توی خونه علاوه بر فضای شاد و هیجان انگیزی که به وجود میاره، به رشد زن و مرد هم کمک میکنه.

کاش شرایطش رو هم داشتیم و این خیال پردازی ها و خواب بچه دیدن های مکرر من به واقعیت می پیوست !

+حالا فکر نکنید خبریه :| صرفا یه دلنوشته بود !

  • ۹۶/۰۱/۲۵
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۲)

خود را خوب رشد بدهید 
تا مقدمه رشد دیگری باشید D:
پاسخ:
استاد مچکریم :))
ما بعد شش ماه این حس رو داشتیم! :))

الان میگم چه قدر دیر بوده!!
پاسخ:
واقعا دیر بوده ؟
اونوقت کی نی نی آوردین؟ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">