روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نود و چهار

جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۰۹ ب.ظ

بعد از این که عیدی های امسالم جمع شد، رفتم بانک و همه رو ریختم تو حساب پس اندازم. حساب پس انداز خود ِ خودم و تصمیم گرفتم به هیچ عنوان خرج شون نکنم. نه برای روز مرد، نه سالگرد عروسی، نه تولد همسر و نه هیچ مناسبت دیگری ! تصمیم دارم برای خودم نگه شون دارم. برای شادی هایی که نیاز دارم خرج شون کنم :) شاید رفتم یه ماگ دوست داشتنی گرفتم یا یه لباس به سلیقه ی خودم. اصلا همین همشهری داستان که یک سالی میشه ازش دور شدم و شدیدا هواشو کردم .. امیدوارم موفق بشم و به سرم نزنه برای این که بتونم چیز بهتری برای همسر بگیرم، به این پول ها دست بزنم !


  • ۹۶/۰۲/۰۱
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">