روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

صد و یک

دوشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۳۴ ب.ظ

توی ذهن خودم یه تصمیمی گرفتم، تمام جوانب رو هم بررسی کردم و دارم براش برنامه ریزی میکنم !

بدون این که با همسر مطرح کنم :))

منتظر یه فرصتم تا سر صحبت رو باز کنم.

چرا همه ی تصمیمات بزرگ زندگی ما به هم گره خورده و وابسته ست؟ :|

احساس میکنم اگر برای بعضی اتفاقات برنامه ریزی نکنیم، زمان مناسب رو از دست میدیم و بعدها افسوس خواهیم خورد ! حتی همین الان هم شاید دیر باشه.

  • ۹۶/۰۲/۲۵
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">