روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

صد و چهار

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ

دل رو زدم به دریا

و خودم رو آماده کردم برای ابراز هر واکنشی از طرف همسر نسبت به این تغییر ظاهری بزرگ !

بدون اطلاع و با اجازه ی خودش این کار رو کردم

در این حد که وقتی وارد خونه شد من رو یه لحظه نشناخت و فکر کرد اشتباهی اومده :))

ولی واکنشش مثبت بود ^_^ و استقبال کرد

سعی میکنم به این فکر نکنم که داره تظاهر میکنه یا تو دلش چی میگه :))

ولی خوشحالم که ناراضی نیست

+امروز برای اولین بار توی فامیل دوقلو دار شدیم :) دو تا گل دختر.

  • ۹۶/۰۲/۳۱
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۲)

  • شاید فردایی نباشد...
  • :)
    مبارک باشه ان شاالله
    پاسخ:
    ممنون!!
    مبارک باشه،
    هم تغییر ظاهری هم دوقلوها.
    دوقلو هم جنسش خوبه :)
    پاسخ:
    ممنونم
    آره منم موافقم ! وگرنه اصلا شبیه دوقلوها نمیشن !
    از طرفی هم بد نیست آدم با یه بار زایمان هم دختردار میشه هم پسردار :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">