روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

صد و شش

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۴۵ ب.ظ

پلوماهی امروز مون رو نذر خانم حضرت زهرا(س) پختم و واقعنم خوب شد. دست مامان درد نکنه بابت ماهی ها و باقلاهایی که برامون آورده بود.

آشپزخونه رو مرتب کردم و اومدم پای درس. دلم میخواد بخوابم. بجز فردا صبح، تا پنجشنبه عملا وقتی برای درس خوندن ندارم و از جمعه باید دوباره شروع کنم !

امروز عصر انشاالله قصد دارم برای دختر سه ماهه ی دوستم هدیه بگیرم. فردا برای ناهار با یکی دیگه از دوستای مشترک مون دعوتیم خونه ش. هیچی مدنظرم نیست. برم همین اطراف خودمون ببینم چی گیرم میاد. سه تا گزینه ی خرید برای خودمم دارم که باید یکی شو انتخاب کنم ! هر سه تاشو دوست دارم منتها باید ببینم بودجه م به کدوم نزدیک تره :))


  • ۹۶/۰۳/۰۲
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">