روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نسل سوخته

سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۰ ب.ظ

دیده اید این پیج هایی که مامان ها برای بچه هایشان میسازند توی اینستاگرام؟ دیده اید این حجم از غرق شدن در دنیا را؟ فکر کنم توی آتلیه زندگی میکنند ! اینقدر که بچه هایشان عکس دارند توی آتلیه با آن لباس های خارجکی شان. از تولدهایشان که نگویم. تم تولد و کیک و مراسم مختلط وو .. بعد میشود انتظار داشت بیست و چندسال دیگر همین دختر یک قلم از جهزینه اش کم باشد؟ یا عروسی اش در فلان تالار بالاشهر نباشد؟ پسری که هرچه میخواسته برایش فراهم بوده میتواند چشم بپوشد از عیب های همسرش؟ یک روز اگر ناهارش سرساعت حاضر نبود داد و بیداد راه نمی اندازد؟ واقعا این سطح از رفاه مادی لازم است؟ اصلا مگر چند درصد مردم می توانند اینقدر برای فرزندشان هزینه کنند؟ خب معلوم است با این اوضاع نهایتا دو بچه بیشتر نمیشود داشت. بعد همین ها هستند که میگویند بجای روزه به فقرا کمک کنیم ! و ناراحتند از این که مدرسه عکس سه در چهار باحجاب از دخترشان میخواهد. وقتی به راحتی عکس بی حجاب خودشان را منتشر می کنند. و فیلم عروسی هایشان را. و خیلی چیزهای دیگر که قابل گفتن نیست !

دلم میسوزد به حال نسلی که این چنین تربیت میشوند .. ناراحتم برای بچه هایی که افتخارشان تعداد عکس های آتلیه و داشتن عروسک فلان برند و پوشیدن لباس مارک است. حالم به هم میخورد از این حجم غرق شدن در مادیات.. که هیچ منطق و تربیتی پشتش نیست ..

  • ۹۶/۰۳/۳۰
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۳)

سلام
اگه با تبادل موافق بودید خبر بدید
پاسخ:
سلام
:|
موافق نیستم
:|
شماها هنوز وجود دارین ؟ :))
  • شبنم بیقرار
  • حالا توی زندگی خودشون هر کاری میخوان بکنن. به ما ربطی نداره ولی این همه ابرازش خیلی تهوع اوره!
    از اینستا اصولا بدم میاد.. به نظرم ابراز زیاد ابتذال میاره..
    پاسخ:
    پیج که خوبه، کانالم دارن بعضیاشون :/
    تاحدودی موافقم با خط دوم ..
    سلام 
    زندگی کردن به معنای واقعی رو یادشون رفته مردم .. 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">