روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

به مناسبت اولین روز پس از بازگشت از سفر

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ب.ظ

در غیاب ما، مادرشوهر اومدن خونه مون و کمی تغییر در محتویات و چیدمان یخچال ایجاد کردن. نکته ی مثبتش اینجاست که آشپزخونه حسابی تمیز بود و ایرادی بهش وارد نیست 😎

همزمان با بازگشت خانواده ی همسر به تهران میریم که داشته باشیم سبک جدیدی از زندگی رو 😶 از همین اول صبح شروع شد خدا به خیر بگذرونه :|

تصمیم دارم این نیمچه اتاق رو تبدیل کنم به اتاق کاری خودم :) و کارهای هنریم رو اونجا انجام بدم. البته اگر گرم نباشه. چون هیچ وسیله سرمایشی نداره. ولی خیلی کیف میده با خیال راحت بساطم رو پهن میکنم توی اتاق و مشغول میشم :)

  • ۹۶/۰۴/۱۴
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۳)

من نفهمیدم کی بوده کی نبوده کی کجا بوده و کی از کجا به کجا برگشته! :|
پاسخ:
وای عالی بود :))
راست میگین ! حق میدم بهتون
الان یادم اومد اون پست که توش نوشته بودم کجاییم رو حذف کردم :))
ما امروز رسیدیم تهران
خانواده شوهر هم چند روز قبل از ما

به :) خوش بحالتون
پاسخ:
از چه نظر دقیقا ؟ :))
از این نظر که یک اتاق که کار قراره داشته باشید و توش مشغول بشید .. خوبه دیگه :)))
پاسخ:
آهان .. آخه چندتا موضوع رو گفته بودم :)
بلی خیلی خوبه ^_^ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">