روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

میگه خونه تون خیلی تمیزه خوشم اومد :|

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ب.ظ

امروز دوتا مهمون کنکوری داشتیم :) پسرعموی همسر و پسرداییش که چند روزی هست تهرانن و اومدن پیش ما. انشاالله که از نتایج شون هم راضی باشن و از این به بعد آقای دکتر صداشون کنیم :)) همین فسقلی هایی که همبازی بچگی من بودن :| برخورد پسرعموی همسر با من خیلی جالب بود :)) کلی درباره ی خونه مون نظر داد و کلا زیادی تعریف کرد از مون :)) استعداد خوبی داره برای مخ زدن :| پسرداییش که هنوزم باورم نمیشه اینقدر بزرگ شده باشه :|| ماشالا چه قدی ! چه سیبیلی :)) رفت و آمدها به خونه مون داره زیاد میشه و من خیلی راضیم خداروشکر :) مهمان پدیده ی خوبی ست. 

  • ۹۶/۰۴/۱۸
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۱)

با پسرعمو وپسردایی همسرت همبازی بودی؟؟! :)
با همسرت چی پس؟ :دی

پاسخ:
نه نه اون پسردایی همسرم نبود ! پسرداییِ پسرعموش بود :)
خب من و همسرم فامیل هستیم ولی من تا قبل از خواستگاری نمیشناختم و ندیده بودمش .. چون تهران زندگی میکردن. ولی خواهرشوهرامو دیده بودم.
و پسرعموش هم یه نسبت فامیلی با ما دارن برای همین همبازی بودیم :)) توفیق نداشتم با خودش آشنا بشم :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">