روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

رزق سوم محرم ات

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ب.ظ

قربونت برم که هنوز نیومده رزق محرمت رسید ..

و من خوشبخت ترینم که اولین هات رو تو محرم ارباب گرفتی ..

امروز رفتیم روضه خونه دایی. زندایی جان برای دخترها یه بسته تهیه کرده بود حاوی دستبند دستساز خودش و یه پیکسل دخترونه ی محرمی و لواشک. برای پسرها هم یه بسته برنجک با یه آویز دوچرخه.

بعد از روضه، بسته ها اضافه اومد. زندایی گفت اگه قول میدی سال دیگه با نی نی ت بیای، بهت میدم !

خندیدم و گفتم بااشه قول میدم نی نی بیارم ولی قول نمیدم دختر باشه ! اون دیگه دست من نیست !

زندایی گفت بااشه قول دادیا ! و از دوتا بسته بهم داد :)

..

من که غش کردم برات هنوز نیستی نی نی جانم ..

منتظرم همسری از سفر برگرده نشونش بدم :)

دیگه وقتش شده یه چمدون (!) برات کنار بذارم وسایلتو بذارم توش تا دنیا بیای ^_^

به دخترخاله گفتم حالا که اومدم اهواز روی من حساب کنه برای نگه داشتن دوقلوهاش. دو روز باهم اومدیم روضه دخترا رو نوبتی گرفتیم :) دختردایی قندعسلم امروز بغلم بود. خب آدم دلش نی نی میخواد دیگه :)) کلی آدمم شاهد بودن اونجا و منتظر تا سال دیگه من با نی نی بیام روضه :)) ایشالا :)

  • ۹۶/۰۷/۰۲
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۱)

ان شالله:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">