روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یک سال دیگر ..

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۰۳ ق.ظ

نمیخوام غر بزنم:)

فقط اومدم بگم ..

روز تولدم اصلا اونطور که فکر میکردم نبود..

ولی..

نخواستم بذارم بدتر بگذره..

خودم مسیرو عوض کردم..

نمیدونم چرا امروز اینقدر حساس شده بودم..  

و خدا هم قشنگ ردیف کرد برام :))

بازم شکر :)

اولین تجربه امر به معروف!و نهی از منکرم مصادف شد با تولدم..توی رستوران.. شاید اومدم براتون نوشتم چی شد:) فقط اینو بگم که خیلی خیلی خوشحالم از سکوت نکردنم. از این که حرفم رو زدم و هیچ برخورد بدی هم باهام نشد:) شما هم امتحان کنید.

امسال خیلی ها تبریک نگفتن. نه که انتظاری داشته باشم ها! ولی دلم میخواست این بار یه عالمه کادو بگیرم. و گفتم که خدا سخت امتحانم کرد روز تولدم و کلا هیچی به هیچی :)) خودم قراره فردا تولد بگیرم برای خودم :)) 

  • ۹۶/۱۰/۱۵
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۲)

سلام تولدتونننن مبارک باشه
ان شاءالله که خوشبخت و سلامت باشید 
و به همه ی آرزوهای کوچیک و بزرگتون برسید .
پاسخ:
سلام
ممنونم:)
  • علی ابن الرضا
  • سلام  با تاخیر مبارک باشه

    چه خوب و خوشبحالتون که امر به معروف رو ترک نکردین

    کم پیدا میشه الان دیگه


    پاسخ:
    ممنونم
    من تازه شروع کردم :)) دعاکنید بعد از این ادامه داشته باشه.
    متاسفانه..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">