روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

صدوشصتوچهار

يكشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ق.ظ

همسر من اصلا جزو اون مردهایی نیست که یهو بگه امشب شام بریم بیرون

یا مثلا هوس غذای آماده بکنه.

ابدا!

به شدت عاشق غذای خونگیه حتی پیتزاهای منو به بیرون ترجیح میده!! (تعریف از خود تا چه حد) :))

و اکثر رستوران رفتن هامون به اصرار منه. از نظر من یجور تفریحه ولی اون معمولا لذتی نمیبره. مگر در مورد غذاهایی مثل جوجه و کباب که فقط بیرون میخوریم.

امشب هم میدونستم تا دقیقا بهش نگم از بیرون چه غذایی بگیره، خودش انتخاب نمیکنه.

خلاصه من بعد از رد کردن گزینه های مختلف یهو گفتم همبر میخوام! و همسر گفت منم نون پنیر(تفاهم در این حد!) اول کمی بهم برخورد و یه لحظه خواستم منصرف بشم ولی جلوی خودمو گرفتم و گفتم پس هم نون بخر هم پنیر چون هیچ کدومو نداریم!

خونه که اومد، فقط یه پلاستیک دیدم دستش!

گفتم پس چرا نون پنیر نگرفتی؟

گفت چون دوتاس!

بعد دوتایی نشستیم همبر خوردیم! تازه آقا برا خودشم چیزبرگر سفارش داده بود :))

+یه وقتایی خودتونم تحویل بگیرید و برای انتخاب و سلیقه تون همیشه احترام قائل بشید حتی اگر متفاوت با شریک زندگی تون باشه :) یهو دیدین اونم داره همراهی تون میکنه و دوتایی لذت میبرین.

  • ۹۶/۱۱/۲۹
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">