روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پول، آری یا نه؟

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۲۴ ب.ظ

کی گفته پول خوشبختی نمیاره؟؟ 

:))

الان من دلم میخواد زنگ بزنم برامون پیتزا بیارن!

ولی هرجور حساب میکنم هیچ جایی تو مخارج مون نداره

و اضافه ست.

جا داره از خدا هم تشکر کنم که دو،سه باره یه پول خوبی از جایی که فکرشو نمیکنیم میرسونه دست مون و تا میایم براش برنامه ریزی کنیم یه خرج واجب پیش میاد :|

چند روز پیش یه ضدحال اسااسی خوردم.

بعد به ضعیف بودن خودم پی بردم!

و خیلی زود در چندساعت خودمو جمع و جور کردم.

خیلی سخت بود کاملا آماده کرده بودم خودمو اما نرسیدم بهش.

اشکم دراومد.

بعد گفتم اشکال نداره..

فعلا خودمو به چند پله پایین تر قانع میکنم.

ایشالا بعدا میرسم بهش.

همسر هم تعجب کرده بود از این که عزا نگرفتم :))

بعدم یه لیوان ذرت مکزیکی مهمونم کرد.

و تشکر کرد که اینقدر زن خوبی هستم.

بله پس چی :))

ایشالا جبران میکنه برام :))

+کاش شب های شهر اونقدر امن بود که نمیترسیدم تنهایی برم بیرون. 

+ولی قبول کنید که آدم وقتی از نظر مادی دغدغه نداشته باشه، میتونه بیشتر شاد باشه

  • ۹۶/۱۲/۰۶
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۲)

درسته آدم وقتی از نظر مادی دغدغه نداشته باشه، میتونی بیشتر شاد باشه
ولی وقتی پول هست دغدغه هم هست .

چیزی به نام آرامش مطلق نیست ...
پاسخ:
درسته..
دغدغه ها تمام شدنی نیست
دغدغه‌ها همیشه هستن. مهم اینه که کنارشون از زندگی لذت ببریم. :)
پاسخ:
اوهوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">