روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اهم اهم

سه شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۳۸ ب.ظ

زندایی عروس شدم رفت..

دعوت شدیم مراسم بله برون

عروس مون دهه هشتادیه.

دومادمون همسن آقای همسر :|

انصافه آخه؟ :))

زودتر از من مامان نشه صلوات :))

یعنی چی ساعت شش و نیم همسر زنگ میزنه یهو خبر میده ساعت9مراسمه؟

یعنی چی زندایی عروس الان باید خبردار بشه؟؟؟

بهم برخورد اصن

:))

چندروز دیگه عقدشونه :|

برم آماده بشم به هرحال عروس همین یه زندایی بیشتر نداره که!

  • ۹۶/۱۲/۰۸
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۵)

o_O 
چرا انقدر تفاوت سنی؟
بعدش یعنی توی زندگی و درکِ متقابل دچار اختلاف عقیده نمیشن؟

+حسِ ترشیدگی بهم دست داد با خوندن پست :))
پاسخ:
اگر اشتباه نکنم7سال میشه .
به نظر من بعدا ممکنه بشن.
دختر خیلی پخته و خانوومه از هرلحاظ.
ولی بنظرم بازم زوده!
آدم با گذشت زمان توی این سن خییلی تغییر میکنه..
+شما بهش دست ندین :))
سلام :)

زندایی عروس شدنتون مبارک :)
پاسخ:
سلام.
ممنونم.
  • سامان رسولی
  • دهه هشتاد ؟ الان زیر سن بزرگسالی نمیشه؟
    پاسخ:
    چرا میشه!
    من احتمالا تا یکی دو سال دیگه زن عموی عروس بشم :)
    لی لی لی :)
    مبارک باشه.
    پاسخ:
    بههه بههه چه کیفی داره ^-^
    من که هیچوقت زن عمو نمیشم.
    ممنووونم
    چقدر عجیب...یعنی عروس حداکثر شونزده هیفده سال سن داره!!!
    اون وقت من بیست سالمه خودم رو خیلی کوچیک میدونم.(البته باید تفاوت فرهنگ ها رو هم در نظر گرفت)
    به هر حال برای این عروس کوچولو آرزوی خوشبتی میکنم.
    پاسخ:
    بله فرهنگ و تربیت خیلی مهمه..هرچند عروس مون از عرف فرهنگ اطراف خودش هم زودتر عروس شد:)
    ایشالا..ممنون از دعا:*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">