روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

صدوهفتادونه

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۱ ق.ظ

روابط من و پسر خواهرشوهر

بعد از عقدش کلا متحول شده :|

تا قبل از اون فقط در حد یه سلام و علیک بود.

چند شب پیش به من میگه زندایی تو اینستا درخواست دادم لطفا اکسپت کنید :| پیج جدیدمه.

میگم باشه :))

اسم آیدی شو میگه

میگم باشه اکسپت میکنم.

میگه نه آخه قبلا رد کردین.

میگم عه!اون شما بودی؟ نمیدونستم شمایی باشه. 

خلاصه که شدیدا زندایی شدم :))

مجرد که بود خودم خیلی رعایت میکردم و واقعا مکالمه ای نداشتیم باهم. الان دیگه روش باز شده :)) نامبرده سه سال از من کوچکتره و هنوز یک ماه نیست عقد کردن :)

.

این مدت به دلایلی خیلی برای من و همسر زحمت کشید و کمک مون کرد. ایشالا خدا برای خودش و خانمش جبران کنه :)

  • ۹۷/۰۱/۲۴
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۱)

سلام :)

ان شاءالله خوشبخت بشن و بشین :)
پاسخ:
سلام.
ایشالا همه طعم خوشبختی رو بچشن.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">