روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

عیدتون خیلی مبارک

پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ب.ظ

یکی از اسم های پیشنهادیم برای پسر آینده ی احتمالی مون

سید محمدحسنِ

:)

که هرسال، شب تولد کریم اهل بیت خونه مون افطاری بدیم و جشن بگیریم :)

..........

تا خدا چی بخواد

..........

هرچند ترجیحم تک اسمیه، ولی این اسم رو خیلی خیلی دوست دارم. امیرمَهدی هم ازون دواسمی های خیلی قشنگه! ولی حساب میکنم میبینم اسم و فامیلی بچه مون پنج تا کلمه میشه :| نامه س مگه؟ :))

بعدم وقتی اسم طولانی شد هرکی یه چی صدا میزنه! یه بخشیش حذف میشه.

و از همه مهم تر..

سید اولش معمولا گفته نمیشه.

و خب من یوقتایی دوست دارم با سید اول اسمش صداش بزنم.

دخترمم با سادات بعد از اسمش.

دلم ضعف رفت خودم :))

ایشالا هروقت نی نی دار شدیم اسم اصلی شو رو میکنم :)

  • ۹۷/۰۳/۱۰
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۳)

سلام :)
سید محمد حسن ! چه نام با مسمایی ...

همسرتون سادات هستن ؟

تبریک عرض میکنم خواهرم :)

بر همه مبارک باشه ان شاءالله
پاسخ:
سلام.
بله.خودم و همسرم :)
ممنونم.
خوش بحالتون ...
پاسخ:
انشاالله که واقعا خوشبحالمون باشه.
بار خیلی سنگینیه
سلام منم چون همسرم سید هست تک اسمی از ایمه گذاشتم  اسم پسرم رو همه هم خیلی بی دردسر با سید اولش صدا میزنن ولی از اقوام که دو اسمی گذاشتن سیدش گفته نمیشه .
پاسخ:
اره همینطوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">