روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

گر نگهدار من آن است که من میدانم..

چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ب.ظ

حتما شنیدین که میگن جنسیت بچه مهم نیست، فقط سالم باشه..

این روزها با تمام وجود به این جمله رسیدم

البته که از همون اولم برام فرقی نمیکرد..

یادمه دوست نداشتم آبان به دنیا بیاد..یا خرداد مثلا..(به دلایلی)

ولی این روزها..

اینقدر نگران سلامتیشم..

که دیگه هیچیِ هیچی برام مهم نیست..

فقط میخوام امروز توی اتاق سونوگرافی صدای قلب شو بشنوم و دکتر بگه همه چی خوبه..

دکتر خودم هم بگه دیگه نیازی به استراحت نداری..

و بعد از بیست و چند روز موندن خونه ی مامانم اینا، برگردیم به خونه ی عشق خودمون.

 اونقدر دلم برای خونه مون تنگه..

برای گلدون سبزمون که نمیدونم الان حالش چطوره..

برای اشپزی کردن..(مخصوصا با قابلمه های جدیدم)

پیچیدن بوی غذا..

چیدن سفره..

حتی دراز کشیدن روی تخت خواب..

دلم میخواد دوباره بشم خانم ِِ خونه..

خانم ِِ خونه ای که حالا مامان شده..

برم توی اتاقش..

و غرق رویا بشم..

وسایل نداشته ش(!) رو بچینم..

دیوار و سقف شو تزیین کنم..

تا خدا چی بخواد ..

التماس دعا..

  • ۹۷/۰۵/۱۰
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۲)

سلامتی باشه همییییشه ان شالله. ^_^
پاسخ:
ممنون از دعات لوسی می جاان :*
ان شاءالله همه چیز به خوبی و خوشی
پاسخ:
ایشالا ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">