روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

معجزه ی نون خشک

جمعه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ب.ظ

اوصیکم به مادران باردار

که برای رفع حالت تهوع

نون خشک بخورن.

دقیقا همون زمانی که حس میکنید هرچی بخورید میارید بالا!

چندتا تیکه نون خشک معجزه میکنه.

حالا یا آماده بخرید.

یا اگر توی خونه نبود، نون رو بذارید روی شعله گاز تا برشته بشه.

اگر قبلش زیادی غذا خوردین و شکم تون پره، لیموترش به هضم غذا کمک میکنه. با پوستش بخورید.

از تجربه های من در این مدت کوتاه :)

  • ۹۷/۰۵/۱۹
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۶)

بله
برا زمان ما هم موثر بود
اما نه همیشه

گاهی همون یه کم بالا آوردن بهتره
آدم رو سبک می کنه
پاسخ:
آخه من فقط حالتشو دارم :))
چیزی بالا نمیاد :|
به احتمال زیاد بچه شما پسره.
پاسخ:
ببخشید از کجا تشخیص دادین آخه :|
معمولا مادرهایی که بچه پسر باردارن تهوع شون هم دیرتر شروع میشه هم خیلی شدید و به مدت طولانی نیست.دختر ها معمولا باعث میشه مادرها زرداب داشته باشن.
و غالبا هم ممکنه شب ها باشه.خوب این تجربه من بود از اطرافیانم و خودم.شما نی نیتون کی دنیا میاد؟
پاسخ:
آره برای من شب هاست دقیقا!
چی بگم.. من خیلی به علائم معتقد نیستم چون همه جوره شو دیدم! مثلا در مورد مامانم کاملا برعکس چیزیه که میگید.
در هر صورت برای من فرقی نداره هرچی باشه خوشحال میشم :)
خدا بخواد اسفند.
به سلامتی اسفند ماه خیلی قشنگیه.این که مسلمه جنسیت فرقی نداره.ولی برای من تشخیصش قبل از دکتر یک کار بسیار هیجان انگیر و سرگرم کننده بود.و خیلی مفرح.
مثلا من آزمایش کلم ،نمک،خمیردندون،ابن سینا و ..رو انجام دادم حتی یک مقاله خوندم که دقیقا صدتا راه برای تشخیص جنسیت توضیح داده بود.ولی به نظرم نظریه پروفسور رمزی خیلی دقیق بود.البته منابع من انگلیسی بودن.
پاسخ:
بله بله خیلی قشنگه ^_^ آره خب همه ش جنبه ی فانتزی داره.. منتها من سعی میکنم خیلی دل نبندم چون بلخره یه دلبستگی به اون جنسیتی که معلوم نیست درست باشه پیدا میکنم بعدا اگه ضدحال خوردم بد میشه دیگه :)) از همه ی اینهایی که گفتین ابن سینا روبیشتر قبول دارم برای خیلیها درست دراومده برای خودم هم گرفتم اما خب تا نرم سونو مطمئن نمیشم :))
پرفسور رمزی چی میگه :)) نشنیدم تا حالا!
شما وبلاگ ندارین آیا؟ :)
ابن سینا برای من آونگی رفت و پسر بود.برای شما چی؟
عکس سونو شکمی رو که فقط باید تا هشت هفته باشه میذارید جلوتون اگه جنین و جفت سمت چپ ساک که به رنگه سیاهه بودن یعنی پسر و اگه سمت دست راست شما بودن یعنی دختر.
خب نتیجه چی شد؟
پاسخ:
ابن سینا به من گفته دختره :)) 
راستش دقیق متوجه نشدم از روی سونو :| انگار وسطه :))
راستی وبلاگ ندارم
پاسخ:
به هرحال خوش اومدین به اینجا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">