روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دغدغه های مامان یک دختر

پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۸ ب.ظ

از دیروز که فهمیدم داریم دختر دار میشیم، مدام به این فکر میکنم که باید چجور مادری براش باشم؟ خودم رو در نقش فرزند تصور میکنم، درست مثل بچگی هام.. دوست داشتم مامانم چه شکلی باشه؟ چه اخلاقی داشته باشه؟ تو چه جایگاه اجتماعی باشه؟

باید یکی یکی به این سوالات جواب بدم..به شدت نیاز دارم یه سری تغییرات اساسی توی رفتارم بدم.. دوست ندارم کمبودهایی که قبلا داشتم برای دخترم تکرار بشه..من باید بهترین مامان باشم براش. دعا کنید بتونم :)

  • ۹۷/۰۷/۲۶
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۶)

عزیزممممم مبارکتون باشه ^_^
پاسخ:
ممنوونم لوسی عزیز :*
عزیییییزم
مبارک باشه:)
ان شاالله که مامان خیلی خوبی باشی براش:)
پاسخ:
خیلی ممنونم. انشاالله با دعای شما :)
  • هانیه شالباف
  • مبارکت باشه عزیزم :* 
    قطعن مامان خوبی می‌شی. خوش‌به‌حال فرشته‌ت که مامانش انقدر به فکرشه ;) 

    ان‌شاءالله این چندماه هم به‌سلامت بگذره. 
    پاسخ:
    ممنونم هانیه جان..
    دعا کن همینجوری باشه :)
    عزیزم  مبارک باشه قدم سیده خانوم.
    اسم براشون انتخاب کردید؟
    پاسخ:
    ممنونم :)
    خیر.هنوز به توافق نرسیدیم :)
    ای جان :)
    تبریک میگم
    ایشالا که سالم و صالح باشه

    +من شنیدم CD سخنرانی های دکتر هلاکویی مجموعه از ابتدا تا سه سالگی خیلی خوبه....شاید برا شما هم خوب باشه.
    پاسخ:
    انشاالله.. ممنونم :)
    +راستش دکترهلاکویی رو نمیدونم چقدر از حرفاش اسلامی و دینی باشه. خداروشکر دوسالی هست که دائم در زمینه تربیت کودک مطالعه داشتم اما دانسته ها کجا و عمل کجا.. انشاالله بتونم عامل باشم :)
  • یک دختر شیعه
  • وایی😍😍😍
    دخمللل😍
    پاسخ:
    آره آره ^-^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">