روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تولدت مبارک..

جمعه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸ ب.ظ

خوش اومدی به دنیا نفس من..

فرشته کوچولوی بهشتی..

یه ماه زودتر زمینی شدی

و حالا دو روزِ کنارت عشق میکنیم..

هنوز باورم نمیشه میتونم بغلت کنم.. نگاهت کنم..

زندگی منی..

زهراسادات قشنگم..

لحظه لحظه خداروشکر میکنم که تا اینجا هوامونو حسابی داشته..

دوستت دارم.. قد تموم دنیا..

.

به تاریخ تولدت چهارشنبه.هفده.بهمن.نودوهفت.

  • ۹۷/۱۱/۱۹
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۵)

سلام.به وبلاگ ما سر نزنید 
پاسخ:
نمی گفتید هم ما سر نمیزدیم :|
  • یک دختر شیعه
  • ای جان
    مبارکت باشه عزیز من:*)
    پاسخ:
    ممنونم دوست جان :)
    سلام
    قدمش پر خیر و برکت ان شاءالله
    خدا حفظش کنه :)
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم. دعاش کنید.
    تولدش مبارک. ان‌شالله مایه آبروتون باشه در دنیا و آخرت ^_^
    پاسخ:
    ممنونم لوسی می مهربوون ؛*
    سلام مبارک باشه همین روز تولد دوقلوهای ی یکی از اقوام ما هم بود.آخی کوچولو تولدش خیلی خیلی مبارک
    پاسخ:
    ممنونم تولد دوقلوهای شما هم مبارک :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">