روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جشن تولد

شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۲ ق.ظ

تولد گل دختر، روز جمعه هفده بهمن برگزار شد..

با تم خرگوشی مامان ساز.. یه ریسه و سه تا بادکنک و کیک خرگوشی دست ساز ِِ بی بی اش.

با حضور عمه هاش و شب با خانواده خودم..

با مقداری حواشی..

امیدوارم دل کسی نشکسته باشه و کسی تو زحمت بی جا نیفتاده باشه..

من نیتم تماما خیر بود و واقعا توقع کادو نداشتم..

سعی کردم به ساده ترین شکل ممکن جشن بگیرم..

ولی خب به این نتیجه رسیدم که سال دیگه لااقل به اسم "تولد" برنامه ای نگیرم.. برای هیچ کدوم مون..

امسال چون اولین تولد دخترک بود براش جشن گرفتم و گفتم که با تولد باباش که چند روز دیگه ست، با هم باشه. بقیه هم که خیلی لطف دارن تولد ماه گذشته ی من رو هم اضافه کردن و خب مطمئنم تهیه سه تا کادو دیگران رو به زحمت انداخت..

هیج وقت چنین کاری نکنید :|

من روحمم خبر نداشت تولدمه :|

یادم باشه به همسر بگم سال دسگه هیچگونه مراسمی به اسم تولد نخواهیم داشت مگر در حیطه خانواده سه نفره خودمون! البته به شرط حیات :)

دخترکم ممنون بابت همکاریت و ذوووق های قشنگت از شعر تولد و بودنت کنار ما..

باورم نمیشه یک سال گذشت..

  • ۹۸/۱۱/۱۹
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۱)

  • آقای گوارا
  • تصمیمتون 👌

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">