روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خلوت لازم

سه شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۰۹ ب.ظ

شدیدا نیازمند یکی دوساعت وقت آزاد بدون مامانی گفتن های مکرر و تق تق صدای در و هرگونه مزاحمت محیط هستم!

اما وقت کو؟

بین نقش های مختلفم گیر کردم و دوز شون بالا پایین شده.. باید یک سری تغییرات تو برنامم ایجاد کنم..

نظم برنامه مطالعاتیم بهم ریخته و عقب افتادم.. چندروزی هست صوت کلاس رو گوش ندادم و باید تمامش کنم، دوره جدید رو شروع کنم، در واقع دوره های جدید، اما اما.. وسط این به هم ریختگی دلبری های دخترک و حس آرامشی که بعد از چالش های پشت سرگذاشته وجود داره باعث میشه بتونم دوام بیارم.. و مهم تر از همه خدایی که هست و دلگرم کننده ترینه..

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۱)

همه ی اینها سخته و شیرین... :))

صبر و ایمان و اراده ی قوی آرزو می کنم واسه تون.

پاسخ:
دقیقا دقیقا :)
ممنونم ازت دختر تو :*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">