روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

نفس عمیق

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۱ ب.ظ

خدایا .. نذار حس خوبی که به دیگران دارم، تبدیل به حسادت بشه

نذار با شنیدن بعضی خبرها، با دیدن بعضی عکسا، با خوندن یه جمله هایی دلم بشکنه ..

نذار اون وقتایی که نباید، اشک بریزم ..

میدونم نباید مقایسه کنم .. خوشبختی ظاهریِ دیگران رو با زندگی خودم.

کمکم کن ..

  • بنتُ الهدی

صدوپنجاه ودو

جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ب.ظ

چندوقت پیش، زندایی پیج دوستش رو معرفی کرد که دررابطه با محصولات آرایشی بهداشتی پست میذاشت. معرفی برندهایی که تجربه کرده بود و آموزش ماسک فلان و نحوه صحیح آرایش و ...

من هم فالو کردم. بعد از چندروز به این نتیجه رسیدم که ملت چقدر به خودشون میرسن و من چقدر عقبم ! مثلا دوساعت قبل از حمام اعمالش رو بجا میورد بعد وارد میشد :)) بعدش هم آداب مخصوص خودش رو داشت :)) یا این که روزانه و شبانه انواع شوینده ها و کرم ها رو استفاده میکرد. بعد نهایت مراقبت من از پوستم ضدآفتابه :| 

خلاصه تصمیم گرفتم یکم بیشتر به خودم برسم :| نه فقط بخاطر زیبایی، خیلی از نکاتی که میگه جنبه ی بهداشتی و مراقبتی و پیشگیری داره. فعلا توی برنامه ام خرید یه شوینده ی روزانه برای پوست صورت و استفاده از کرم ابرو رو قرار دادم باشد که رستگار شوم :))

البته بدونید که من هیچوقت حاضر نیستم صدهزار تومن برای یه کرم بدم :)) ولی خودمو راضی کردم که سی تومن برای فیس واش زیاد نیست و معقوله :))

و خب چه اشکال داره برای زیبایی ظاهری خودمونم که شده کمی خرج کنیم؟ هر لوازم آرایش بدردنخوری رو صرفا بخاطر قیمت کمی که داره نخریم. کمی اطلاعات داشته باشیم نه در حد یه بیتونی بلاگر(!) ولی جنس خوب و بد رو بشناسیم.

  • بنتُ الهدی