روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

بیست و یک سالگی

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۵۹ ب.ظ
در حال حاضر عشق ترین قسمت تولد اون بادکنکِ هلیومی ِ شفافِ خال خالیه ^.^
یه جور عجیبی خوشحالم امشب ! برخلاف سال های قبل و غم گذر عمر و ..
یه عالمه شکلات هم الان کنار من نشستن و بدجور چشمک میزنن !
همسر رفتن دنبال کارهای تولدم .
شمع هام رو فیروزه ای انتخاب کردم
و امسال تاکید زیادی به همسر کردم که حتما برای من تولد بگیره 😐 دلم جشن میخواست 😀
خدایا لطفا زودتر فردا بشه 
با تشکر از همسرجان که کلی تدارک دیده 😍
  • ۹۵/۱۰/۱۳
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۵)

  • هانیه شالباف
  • تولدت مبارک عزیزجانم ^_^
    زندگی‌ت سراسر خوشبختی و آرامش باشه الهی :)
    پاسخ:
    ممنووون اردی بهشتی جان :)
    مبارک 😊
    پاسخ:
    ممنووونم ^-^
  • یک دختر شیعه
  • مبارکه ریحانه سادات بانوووو
    ^_^
    ان شالله امسال برات عاقبت بخیری رقم بخوره
    و دعای امام زمان پشت و پناهت باشه
    : ))))
    پاسخ:
    ممنون هم ماهی جان :)
    انشاالله
    ممنون از دعاهای قشنگت ..
  • استامینوفن :)
  • مبارک باشه ریحانه بانو:)با کلی آرزوی خوب برای تو
    پاسخ:
    ممنونم از شما :)
  • دختریم ...
  • یکمی دیر اومدم اینجا اما تولدتون مبارک (:
    همیشه به خوشی و خوشحالی ...
    پاسخ:
    ممنونم از تبریک تون ^.^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">