روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نود و 6

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ب.ظ

به امیدخدا از فردا با یه برنامه ریزی دیگه روزم رو شروع میکنم :)

دیروز با یه دوست عزیز دو ساعت تمام تلفنی حرف زدم و در واقع بحث کردیم ! عجیب چسبید. خیلی وقت بود با کسی اینقدر راحت و صمیمی و دوستانه صحبت نکرده بودم .. جمله ی اول از نتایج حرفامون بود. کسی رو معرفی کرد که امروز فایل های صوتیش رو خریداری کردم با موضوع "نظم" و انشاالله از فردا باید شنیده هامو عملی کنم. انشاالله که موفق باشم و مفید باشه برام.

گفتگو با دوستام، علی الخصوص متاهل هاشون، خیلی خیلی بهم انرژی میده. به اشتراک گذاشتن تجربیات متاهلی خیلی شیرینه .. دقت کنید تجربیات !! نه حرف های خاله زنکی :)) از ته دل خوشحالم برای دوستم که بعد ازدواج به این نتیجه رسیده که مطالب دینی، کامل ترین و مطمئن ترین مطالب هستن. از مجردیش میشناختمش و خیلی خوشحال شدم وقتی گفت خیلی راضیم که توی این سن ازدواج کردم. با تموم مشکلاتی که داشتن و دارن و خیلی بیشتر از من سختی کشیده تا الان. تنها دوست متاهل منه که اینقدر باهم اشتراک عقیده داریم و حرف همو خوووب میفهمیم. خدا حفظش کنه برام :))

بلاخره موفق شدم با دخترخاله تماس بگیرم و یه دل سیییر حرف بزنیم. چقده خوبه این خالی شدن ها :)

  • ۹۶/۰۲/۰۳
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۴)

الحمدالله ریحانه جان😌❤
پاسخ:
:*
الحمدلله.
اگه فایلهاش خوب وکاربردیه بذار برامون لطفا:)
پاسخ:
راستش فایل ها رو باید خریداری کنید نمیشه من بفرستم
اما میتونم جلسه اول رو بفرستم اگر خوشتون اومد ادامه ش رو خودتون بگیرید :)
حالا خودم برم جلو ببینم چی میشه
میشه برای منم این فایل اول رو بفرستی و بگی چطور میشه خرید؟
ممنون میشم:)
به شدت دلم یه دوست می خواد! از نوع متاهل و صمیمی!
خیلییی تنهام:|
پاسخ:
اووم باشه الان نمیتونم ولی میفرستم براتون ایشالا :)
درک میکنم ! خداروشکر اینجا دوست خوبی دارم ^_^
تبادل لینک هیچ چیز دیگری جز آن است که به سادگی قرار دادن لینک دیگر وبلاگ شخص
در صفحه شما در محل مناسب و شخص دیگری هم همین کار را برای شما انجام خواهد داد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">