روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

درد دل

سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۱ ق.ظ

اگر انرژی منفی های این پست جذب تون میشه، خواهش میکنم نخونید :)

از قبل بارداری شنیده بودم خانم ها توی این دوران از نظر عاطفی دچار نوسان میشن و کلا روحیه ی حساسی پیدا میکنن. اما تا همین چند هفته ی اخیر، با عمق وجود درکش نکرده بودم! سه ماهه ی اول بیشتر با ترس و اضطراب های گاه به گاه گذشت.. حتی وقتی خانم دکتر عزیزم در ویزیت اول گفت اگه تا سه ماه اول بمونه خوبه.. یک لحظه دلم ریخت و توی دلم گفتم اگه بخواد بخواد می مونه. و دیگه بهش فکرنکردم. حرفش رو از ذهنم پاک کردم و تا حالا به هیچکس هم نگفتم اون شب یک لحظه قلبم ایستاد. تا اوایل سه ماهگی خانه ی پدری بودم و همه هوامو داشتن..مامان یک روز در میون بساط کباب راه مینداخت و بابا کاسه ی آجیل بالای سرم رو پر میکرد. خب طبیعتا هیچ دلیلی برای احساس بد داشتن، نداشتم. حالا که کمی سنگین شدم و کم انرژی هر حرفی، نگاهی، صدایی آزارم میده. امشب بعد نماز نشستم و گریه کردم. صدای بلند تلویزیون آزارم میده. جمع و پهن کردن سفره برام خیلی سخته. یه وقتایی با خودم میگم من قبلا چطوری پله ها به سرعت بالا میرفتم؟ با وجود همه ی همکاری های همسر باز هم کم میارم. انگار اون ترس، جای خودش رو داده به یه روحیه ی  شکننده! حالا خوب میفهمم این که خانم های باردار توی این دوران حساس میشن یعنی چی.

هر لحظه شکر کنم بازم کمه، این درد دل ها رو به حساب ناشکری نذارید. 

  • ۹۷/۰۷/۱۷
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۴)

به نظرم خیلی خوبه با خانم های باردار دور و برتون تعامل داشته باشید تو روحیه اثر خوبی داره.یوگا بارداری هم خیلی خوبه.و از همه مهم تر فکر کردن به این که این دوران برای همه وجود داره آدم رو آروم میکنه.ولی اگر اینقدر از الان روحیه حساسی دارید بعد از زایمان باید خیلی مواظب باشید
پاسخ:
دورادور در ارتباطیم. آره منم قبول دارم خیلی خوبه. همین صحبت کوتاه و چنددقیقه ای با خانم های باردار توی مطب هم خیلی شیرینه.
اسم یوگای بارداری رو شنیدم ولی چیزی در موردش نمیدونم یه سرچی کنم ببینم چی هست! هرچند دکتر ورزش های دوران بارداری رو فعلا برام ممنوع کرده.
مواظب باشم یعنی چی؟ بنظرم اینها بیشتر علت هورمونی دارن. چون من خودم رو در مواجه با احساسات خیلی کنترل میکنم. 
خداوند آرامش و سلامتی بهتون عطا کند
پاسخ:
ممنونم. انشاالله برای همه.
خیییییلی طبیعیه 😁
ان شالله به سلامتی این روزها رو طی میکنی.
پاسخ:
انشاالله.
میگن آدم بعدا دلش برا همین چیزا هم تنگ میشه.. الله اعلم.. :))
هههه ههه! برای این چیزا که بعید میدونم ولی برای بارداری چرا. خیلی هم دل آدم تنگ میشه :)
پاسخ:
دیگه بارداری بدون این چیزاش نمیشه که ؛)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">