روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

آذر

يكشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۵۰ ب.ظ

هوا هنوز اونقدری سرد نشده که نچسب باشه

و این یعنی بهترین زمان برای پیاده روی اونم از نوع کالسکه ایش :)

شنبه به نیت راهپیمایی با دخترک یه مسیر بیست دقیقه ای رو رفتیم.

فکرمیکردم بیشتر طول بکشه! 

ترسم از رد شدن از چهارراه بود که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با موفقیت عبور کردم :))

خدا خیرشون بده آقایونی که کالسکه رو بلند کردن تا تونستم از چاله چوله ها بیام بیرون :/ 

و خب با احتساب این که میتونم مسیر رفت و آمدم به باشگاه رو با کالسکه بیام، تصمیم گرفتم جلسه بعد پیاده روی رو شروع کنم. به شرطی که دخترک همکاری کنه و صبح زودتر بیدار بشه چون حدود نیم ساعت زودتر از همیشه باید راه بیفتم.

تا الان فکر میکردم خونه مون خیلی به بازار بدمسیره و همه اش با اسنپ میرفتم :| از برکت اغتشاش گران عزیز و شرکت در راهپیمایی فهمیدم با کالسکه رفتنم عجب صفایی داره :)) 

خلاصه که این روزا سعی میکنم حال خودمو خوب کنم..

به بدهی و قرضامون فکر نکنم..

به ماشینی که خرج گذاشته روی دست مون و نمیدونم تا کی توی پارکینگه فکرنکنم..

و تلاش کنم حال خانواده مون خوب باشه..

با وجود همه ی سختی ها.. به خصوص از نوع اقتصادیش..

خدا لعنتت کنه رییس جمهور :|

  • ۹۸/۰۹/۰۳
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">