روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

عیدی عزیز

دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ب.ظ

چند روزی بود که با کانال آقای محسن پوراحمدخمینی آشناشده بودم.

یک سری دوره های آموزشی داشتن با عناوین مختلف.

منم که این روزا حسابی با چالش های زندگی مشترک دست و پنجه نرم میکردم و میکنم،

مشتاق بودم لااقل صوتهای کلاس هنر زن بودن شون رو تهیه کنم.

تا این که عیدی غدیر پدرشوهرجان به کارتم واریز شد و دقیقا به اندازه مبلغ دوره بود!

منم به فال نیک گرفتم و خریدم :)

دخترک هم حسابی باهام همکاری کرد و در اقدامی بی سابقه تا یازده و نیم صبح خوابید! و منم با ذوق و شوق فراوان یک جلسه و نصفی گوش دادم و پیاده سازی کردم!

و به خودم قووول دادم هررچی یادگرفتم عملی کنم.

تا اینجا که موفق بودم الحمدلله و البته نتیجه هم گرفتم.

واکنش های سرشار از تعجب همسر در مقابل تغییر رفتارم هم جالب بود :))

اعتراف میکنم خیلی از مطالب رو میدونستم و همیشه هم از دونستن و عمل نکردن ضربه خوردم تا حالا.. و البته یه نکاتی هم بود که هیچ جا دقیق و درست یادنگرفته بودم مثل تعامل با مادرشوهر که استاد خیلی خوب توضیح دادن.

الحمدلله. :)

  • ۹۹/۰۵/۱۳
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">