روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تغییر

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۳ ق.ظ

این روزها که فایل های صوتی استاد را گوش میدهم، فهمیده ام چقدر رفتار درست را بلد نبودم.. مثل کودکی که تازه الفبا یاد گرفته، دارم زنانگی می آموزم حرف به حرف.. کلمه به کلمه.. 

سعی میکنم آن لجبازی درونم را خاموش کنم.. سعی میکنم وقتی عصبانی ام، نه سکوت کنم نه صدایم را بالا ببرم. سعی میکنم کمتر حرص بخورم، مهربان تر باشم.. سعی میکنم یک حرف هایی را به زبان نیاورم، اصلا بعضی چیزها را ندیده بگیرم و به روی خودم که نیاورم هیچ، با روی خوش لبخند بزنم..

راستش پذیرش بعضی هایش برایم سخت بود اما اعتماد کردم و خب البته نتایج خوبی هم گرفتم به لطف خدا.. یک جاهایی خوب شروع کردم و وسط کار خراب کردم اما تسلیم نشدم.. تغییرعادت سخت است اما شدنی ست.. 

این سفر برایم یک تمرین بزرگ است.. باید مراقب تک تک لحظاتم باشم. میخواهم یک خاطره جدید، دوست داشتنی و متفاوت از همیشه در ذهن مان حک شود.. چطور؟ با رفتار من.

امیدوارم که موفق شوم. خدای جان کمکم کن. مثل همیشه.

  • ۹۹/۰۵/۲۴
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۳)

  • آقای گوارا
  • لحظه هاتن پر از یاد خدا ،

    ان شاالله که موفق میشین ...

  • پرستوی عاشق
  • سلام بانو ان شاءالله موفق باشید

    میشه به مام معرفی کنید؟

    پاسخ:
    سلام بله حتما.
    کانال همسران خوب در ایتا. 

    کدوم استاد؟

    پاسخ:
    استاد محسن پوراحمدخمینی.
    یک روانشناس انقلابی.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">