روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پیوند

يكشنبه, ۱۴ فروردين ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷ ب.ظ

بنظرم هرچقدر هم که ادعا کنیم میتونیم با هرقشری و هرشخصی با هر ظاهری بدون توجه به عقایدش دوست بشیم؛

اما رفیق واقعی مون اونه که از همه بیشتر بهمون شبیهه!

اونی که شنونده درددل هامونه و بدون سانسور باهاش حرف میزنیم، نمیتونه ظاهرا و باطنا خیلی از ما فاصله داشته باشه!

(این رو در رابطه های انسانی میگم نه ارتباط خاص با ائمه و خدا)

حالا من اینجا توی پایتخت

و دخترخالم که چندین ساعت باهام فاصله داره

همونی که خیلی وقتها غرغرهامو میشنوه

خیلی وقتها کمکم کرده

و میدونم الان چقدر به بودنم نیاز داره

حتی اگر به زبون نیاره

و خودم چقدر حس میکنم اگر کنارش بودم اوضاع خیلی بهتر بود

دلم میخواد دلمو بزنم به دریا و همین الان یه بلیط تهران-مشهد بگیرم و برم کنارش و دوتایی با هم نگران بشیم‌ و گریه کنیم و بخندیم و بچه داری کنیم و فقط کنارش باشم همین..

  • ۰۱/۰۱/۱۴
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">