روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

یک طرفه

چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۰۱:۰۸ ق.ظ

الان جایی وایسادم که حس میکنم رابطه مون یک طرفه ست. این منم که دارم از همه ی وجودم برای بهبود زندگی مایه میذارم و اون؟ حتی یکی از چیزایی که خواسته بودمم انجام نداده. من خیلی تغییر کردم و شدم چیزی که اون دوست داره(با فراموش کردن خودم فرق میکنه) ولی اون حتی یک قدم هم برنداشته و این خیلی دلسردم میکنه. خیلی تغییر کرده. روحیه ش فوق العادس امااا اینها چیزایی بود که از اول باید میبود نه الان بعد هفت سال که تازه داره اتفاق میفته. یعنی من تازه دارم با یک مرد با روحیه سالم و معمولی زندگی میکنم و خب این حق طبیعی منه! هرچند هرروز بابتش شکرگزارم ولی هنوز اون چیزی که من میخواستم نشده‌‌.. من شدم ولی اون فقط وعده شو داده و من ناامیدم از اینکه اتفاقاتی که دوست دارم بیفته.. دوست دارم اینا رو به مشاور بگم و اون یکم حتی بترسونتش از اینکه اگه میخوای زندگیتو نگه داری پس بسم الله شروع به تغییر کن.. خودم بارها بهش گفتم این مسائل برای من خیلی مهمه و من نمیتونم باهاشون کنار بیام و باید تغییر کنه اما هیچ تغییر رفتاری ندیدم..

شاید نفهمیده باشید چی نوشتم اصلا‌.. ولی در همین حد میتونستم و باید اینجا مینوشتم چون هیچکس از جزییات خبر نداره و با نوشتنشون کمی آروم میشم.

  • ۰۱/۰۹/۳۰
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۲)

  • شاگرد بنّا
  • هفت سال با این وضع تحمل کردید؟!

    مرحبا به این صبر

    پاسخ:
    بله هفت سال..
    البته همش در وضعیت تحمل نبودم..
    ولی واقعا عشق تنها چیزیه که زندگی مشترک رو نگه میداره با وجود این همه سختی

    همه‌ی ما ممکنه توی طرف مقابلمون ریزه‌کاری‌ها یا شایدم چیزای کلی‌ای رو ببینیم و دوست داشته باشیم اون چیزا نباشن یا تغییر کنن ولی اصلِ ایجاد رابطه‌ی خوب و سالم اینه که فکرت رو روی این بنا بذاری که طرف مقابل غیرقابل‌تغییره حالا من باید چیکار کنم؟! کمی فقط کمی به سمت پذیرش رفتن برای ما شاید آسونتر از تغییر برای طرف مقابلمون باشه 

    خودتو از بند تغییر دادن رها کن دوست عزیزم، این بند دور خودت رو گرفته نه او!!! شاید به حرف مشاور مثلا تلاش کنه برای تغییر اما ممکنه موقتی باشه اونوقت بیشتر اذیت میشی 

    نکات قوت رو پیش چشمت بولد کن، بذار فقط اونها رو ببینی و باقی رو نادیده بگیری، می‌دونم سخته خیلی خیلی... اما گاهی چاره‌ی آرامش روح و روانمون همینه 

    ببخش زیاده‌گویی کردم :)

     

    پاسخ:
    آرامش عزیزم، این مسائلی که از نظر من باید تغییر کنن، جزئی از خط قرمزهای من برای ازدواج بوده که الان زیر پا گذاشته شده و این اذیتم میکنه و میدونم برامون مشکل ساز میشه هرچی بیشتر داره میگذره..
    ولی میدونم مرحله ی اولش همین پذیرشه و در بستر پذیرش ممکنه تغییری اتفاق بیفته اگر فضا، اجبار باشه همونطور که گفتی موقت خواهد بود و مصنوعی
    ممنون از حرفای قشنگت :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">