روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

جار زدن ممنوع !

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۳۴ ب.ظ

بعد از ده روز آمده ام بگویم به خدا لازم نیست خوشبختی هایمان را جار بزنیم. شاید کسی تصویر میوه های رنگی رنگی تابستان را دید و دلش خواست و نداشت که بخرد. شاید کسی نتواند در فلان رستوران دویست هزار تومان برای شام اش خرج کند. آن وقت از چهل و هشت زاویه ی مختلف عکس میگذاریم که ای مردم دنیا ! ببینید ما چقدر پولدار و خوشبختیم. آن وقت مرد خانواده را شرمنده میکنیم که نمیتواند برای همسر و فرزندانش این ها را تهیه کنید. مسافرت میرویم، قبول. از فلان جا خرید میکنیم، قبول. ولی لازم نیست تمام اش را منتشر کنیم. یک چیزی وجود دارد به نام سال نامه. دفترخاطرات خیلی وقت است اختراع شده. اسکرپ بوک هم که جدیدا مد شده. آنجا هرچقدر بخواهید می توانید بنویسد و عکس بچسبانید و حالش را ببرید ! تو را به خدا این شبکه های اجتماعی را برای اعلام خوشبختی تان انتخاب نکنید. یا خودتان بدبخت میشوید یا دیگران را بدبخت می کنید !
+ نمیگویم خودم هیچ وقت این کار را نکردم. حتی توی همین وبلاگ ! شاید دلیل بخشی از عدم فعالیتم توی اینستاگرام این بود که هیچ عکسی برای انتشار نداشتم. جز همین روزمرگی های معمولی. قطعا اگر روزی حرفی برای گفتن داشتم که مخاطب گسترده ای داشت، برمیگردم.

+ میدانم، گاهی آنقدر ذوق داریم و خوشحالیم که دوست داریم انرژی شادی مان در تمام دنیا منعکس شود. ولی، همین انرژی گاهی با نوشتن فروکش میکند. یا با تعریف کردن برای خانواده. نه یک شبکه ی اجتماعی که از هر نوع قشر و سن و جنسیتی مخاطب دارد.

+ هیچ کدام از عمد این کار را نمیکنیم. ولی دل ها، خیلی زود می شکنند.. ادم ها، خیلی زود حسرت میخورند. قدری حواسمان را جمع کنیم.


  • ۹۵/۰۳/۱۷
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۲)

یادمه بچه بودم میرفتیم مثلا گوشت یا حتی موز میخریدیم مامانم میذاشت تو پلاستیک مشکی که کسی نبینه .میگفت شاید کسی دلش بخواد و نداشته باشه ... این روزا نمیدونم چمون شده واقعا !
پاسخ:
آره .. خیلی ناجور شده .. طرف تمام وعده های غذایی که در طول روز میخوره رو زودی عکس میگیره توی تمام گروه هایی که عضو میفرسته !
تنها که اون نیست عکسهایی که با همسراشون میگیرن یا بچه شون شاید واقعا کسی نمیتونه ازدواج کنه و با این عکسا کلی ناراحت میشه و حسرت میخوره یا کسی نمیتونه بچه دار بشه اگه واقعا خوشبختی که خوشبختی جار زدن نداره
پاسخ:
اره دقیقا همینطوره .. ای کاش میفهمیدن.. خدا میدونه چقدر دل شکوندن با انتشار خوشبختی شون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">