روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

شصت و نه

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ب.ظ

یکی از چیزایی که بارها و بارها خدا رو به خاطرش شکر میکنم مواضع سیاسی مشترک من و همسره. و همینطور خانواده ی همسر. فکر میکنم اگر همفکر نبودیم خیلی درگیر می شدیم با هم ! چون هیچ کدوم اهل سکوت نیستیم و واکنش نشون میدیم نسبت به اتفاقات سیاسی .

یکی از مسائلی که زمان خواستگاری تاکید داشتیم هم عقیده باشیم همین بود ! این روزها که صوت کلاس جریان شناسی سیاسی حوزه رو گوش میدم بیشتر به اهمیت همفکری مون پی بردم. این که من میتونم با خیال راحت توی خونه پخشش کنم و حتی همسر پیشنهاد میده توی ماشین هم که هستیم با هم گوش بدیم، انصافا جای شکر داره !

بحث کردن هامون که بماند ! خیلی میچسبه.

  • ۹۵/۱۲/۱۶
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۱)

  • یک دختر شیعه
  • واقعا خیلی خیلی مهمه...
    من خومم یکی از ملهکام اینه واقعا
    پاسخ:
    احسنت دخدرم :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">