روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خلوت سازی

سه شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۴۰ ب.ظ

خیلی یهویی، بدون برنامه ریزی، تصمیم گرفتم دیگه اینستاگرام نداشته باشم:)

هیچ دلیل خاصی برای حضورم در اون شبکه اجتماعی نداشتم. نمیگم وقتم رو میگرفت چون الانش هم آدمی نیستم که برای تک تک دقایقم برنامه داشته باشم و درست استفاده کنم از زمانم ! ولی یه مشغله ی اضافی بود. بودن یا نبودنش لطمه ای به زندگیم نمی زد. خواستم یکم ذهنم خلوت بشه :)

بهار همیشه برای من شروع تصمیم های قشنگه .. مخصوصا از اواسط فروردین و اردیبهشتش.

پنکه زدیم. گرم شده هوا. منم توی این سکوت یواش امروز نشستم آمار میخونم :)

  • ۹۶/۰۱/۲۲
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۲)

من مشکلم اینه که اگه اینستا رو بترکونم 
به جاش اینجا اکتیو میشم:دی
پاسخ:
اینجا خیلی وقت کمتری از من میگیره !
اینقدر شلوغ نیست
اینستا انگار تمومی نداره -_- رفتی دیگه برگشتش با خداست :))
  • یک دختر شیعه
  • چ قدر کار خوبی می کنی: )
    منم دوست دارم ولی نمی تونم فعلا: )
    پاسخ:
    اصن انگار زمانش باید برسه
    اونوقت تونستن خودش میاد :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">