روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تا 1400 با تو !

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ق.ظ

این انتخابات با تموم بالا و پایین هاش، با تموم کم و کاستی هاش، گرچه نتیجه ش مورد پسند ما نبود، اما خیلی بالا کشوندمون. و من بسیار خوشحالم از این اتفاق. و خداروشکر میکنم به خاطر بینشی که بهمون داد. کیف میکردم وقتی جناب همسر وقت میذاشت برای تبلیغ چهره به چهره. اون وقتایی که پشت تلفن با بقیه بحث میکرد دلم میخواست زل بزنم بهش. اصلا همین مسجد رفتن الانش، از همون روزها شروع شد. 

واقعیت اینه که من عاشق مردهای اهل سیاست هستم !

+دیره، ولی دوست داشتم ثبتش کنم

  • ۹۶/۰۳/۲۹
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۲)

منم عاشق مردهایی ام که با بینش درست اهل سیاستند نه به بهانه های واهی فراری از سیاست!
و نه از اونها که هیچی نمیدونن و فکر میکنن همه چی میدونن! وای که اینهااز همه بدترن! :|
خدا همسرتو برات حفظ کنه :)
پاسخ:
این عده خیلی رو اعصابن :|
ممنونم. و همچنین مستر شما رو براتون :)*
  • شبنم بیقرار
  • :)

    پاسخ:
    مستداام :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">