روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دوراهی

يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ب.ظ

همسر قصد داره برای مراسمی که اخر این هفته برای داییش توی تهران برگزار میشه شرکت کنه. یه سفر سه روزه.

خب قطعا من نمیتونم همراهیش کنم.

دوست ندارم بره :(

نمیدونم این دوست نداشتنم از روی خودخواهیه یا یه حس درست..

بنظرم این سفر خیلی ضروری نیست. اونقدری که منو تنها بذاره هرچند کنار خانوادمم. از الان حس میکنم این سه روز خیلی بهم سخت میگذره و غصه م گرفته! استدلالش اینه که اونجا نیاز به کمکش دارن و باید حضور داشته باشه. 

هیچ کدوم از اعضای خانواده اش و حتی بعضی خاله و دایی هاش هم نمیخوان برن نمیدونم چه اصراری به رفتن داره ..

منم میترسم بگم نره حس کنه دارم کنترلش میکنم و این حرفا..

موندم چه کنم !

شما دعا کنید شاید منصرف شد از تصمیمش..

تا ببینیم خدا برامون چی میخواد..

  • ۹۷/۰۸/۱۳
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">