روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

عنوان

يكشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۶ ب.ظ

بعد چهار ماه ننوشتن، دلم میخواد فقط غر بزنم :(

فکرکنم اسم اینجا رو باید به غردونی تغییر بدم :|

کاش زندگی اپنجور که دوست داشتیم میرفت جلو !

  • ۹۸/۰۷/۰۷
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۵)

  • آقای گوارا
  • از ستاره ی این وبلاگ تعجب کردم اصن !

    پاسخ:
    شما منو خاموش میخوندین؟
  • آقای گوارا
  • من اصلا یادم نمیاد کی شما رو دنبال کردم ! حتما یه زمانی برام جذّاب بوده اینجا خودم که یادم نمیاد . حافظم ضعیفه

    پاسخ:
    آخه تا حالا کامنتی از طرف شما دریافت نکرده بودم.
    به هر حال خوش اومدین
  • آقای گوارا
  • نه خاموش نیستم

  • آقای گوارا
  • شما سه ماهه چیزی نوشتین . پستی نبوده که من نظری بذارم . من معمولا برا پستای گذشته نظر جدید نمی ذارم .

    سلامت باشید ان شاالله

    پاسخ:
    فکر میکردم خیلی وقته اینجا رو میخونید،اون موقع ها که بیشتر مینوشتم. برای همین گفتم کامنتی از شما ندیدم.
    ممنونم.

    سلام 

    چند روز پیش بفکرت بودم اتفاقا و بعدش گفتم حتما انقدر سرت شلوغه و کوچولو وقت و انرژی میگیره که این خونه مجازی رو یادت رفته.

     

    خوبی؟

    بیا و بنویس

    بیا و غر بزن :)

    پاسخ:
    سلام.
    درسته خیلی وقت نمیکنم..
    خوبم الحمدلله..
    خاکستری اصلا دوست ندارم اینجا تبدیل به غردونی و شکایت و انرژی منفی بشه :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">