روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تا حالا شده دلتون هدیه بخواد؟

دوست داشته باشید یه جعبه ی کادو شده رو با ذوق باز کنید ببینید توش چیه..

نه یه چیز گرون قیمت..

صرف این که کسی شما رو فراموش نکرده.. اونقدر براش عزیز بودید که وقت و سلیقه گذاشته براتون کادو تهیه کرده..

الان واضح بگم منظورم آقای همسره یا خودتون فهمیدید؟ 

این مدت اتفاقاتی افتاد که نیاز داشتم این علاقه یه بار دیگه بهم ثابت بشه..

حتی با کلام..

یه اطمینان دوباره برای ادامه ی زندگی..

کاش یه نفر بزرگی میکرد و بدون این که من بفهمم به همسر این نکته رو میگفت..

خیلی سعی میکنم بهش فکر نکنم و حتی خودم این کمبود رو جبران کنم..

اما نمیشه..

یاد دوران عقدمون بخیر!

  • ۹۸/۰۹/۰۷
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۱)

سلام

شما الان به ما تذکر دادید که ما مردها هر از گاهی از این کارا بکنیم.. چند وقتی بود که هدیه نخریده بودم... و مطلب شما تدکر خوبی بود... به نظرم توی این روزها خانمم به هدیه نیاز داره...

مطمئن باشید که خدا هم به دل همسرتون میندازه...

یا نیازتون رو برطرف میکنه...

پاسخ:
سلام
خانم ها واقعا به این یادآوری دوستت دارم نیاز دارن.. بی اغراق میگم شاید حتی هرروز..
حالا اگه یه شاخه گل یا هدیه هم گاهی باشه که معجزه میکنه..
امیدوارم انشاالله دعا کنید..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">