روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

خانواده ی شاد

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶ ق.ظ

تعریف تون از خانواده ی شاد چیه؟

چه کارهایی میشه کرد تا اعضای خانواده کنار هم شاد و خوشحال باشن؟

هرکدوم از اعضا چه سهمی توی این شادی دارن؟

میزان و حد اش چقدر باشه خوبه؟

این مقوله همیشه برای من وجود داشته. از سال های نوجوانی که دنبال راه های شاد زندگی کردن میگشتم و نمی یافتم. حتی یادمه یه کتابی راجع به خانواده شاد هم خریدم. هنوز توی کتاب خونه ست.

با تماشای سریال this is us دوباره پرت شدم به اون دوران و سوال ها تکرار شد.. تلاش پدر و مادر خانواده برای ساختن یه خونه ی شاد.. 

یا تماشای مستند مسابقه ی خانه ی ما که همه جوره دوستش دارم و خیلی چیزها ازش یاد گرفتم.. رفتار بعضی خانواده ها با هم عمیقا شادی و صمیمیت بین شون رو نشون می داد..

نظرتون چیه؟

  • ۹۹/۰۱/۱۶
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۳)

خانه ی ما یه جور مصنوعیه انگار  

پاسخ:
نه اتفاقا نظر من برعکس شماست!

اول خانواده باید بتونن درگیری های بین شون رو مدیریت کنن و ازش کم کنن . به نظرم این مقدمه ی شاد زندگی کردنه. 

پاسخ:
بله درسته.
ولی بنظرم این درگیری ها هرچند کوچیک ولی همیشه وجود داره..
شاید نباید زیادی جدی گرفتش..
یا برخورد مناسب کرد باهاش
دقیقا همینطور که میگید، مدیریتش کرد.

خانواده ی بدون گناه

بدون اشترس و حاشیه

خانواده با محبت

 

آرام و شاد و خوشبختن و ان شالله عاقبت بخیر

پاسخ:
جمله ی اول تون خیلی قشنگ بود..
رفتم تو فکر..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">