روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

دویستوشصتوسه

شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۳۸ ق.ظ

خداجونم..

من دوست دارم اوضاع درست شه..

من فقط به خودت امیدوارم..

من نمیدونم کار درست،حرف درست، تصمیم درست چیه..

به خیال خودم دارم راه درست رو میرم..

اما..

یه وقتایی فکرمیکنم نکنه اشتباهه.. نکنه دارم کارو خراب میکنم..

خداجونم..

لطفا خودت بهترین ها رو جلوپام بذار..

من جز تو کسی رو ندارم..

منو ازین بدبختی نجات بده..

راستی.. عیدتون مبارک.. :)

امسال بلاخره تونستم عیدی بدم :) به همسایه هامون. عیدتون خیلی مبارک. التماس دعا.

  • ۹۹/۰۵/۱۸
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۱)

انشاءالله که خیره... (:

عید شما هم مبارک.۰

پاسخ:
انشاالله.
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">