روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

پنجشنبه های من :)

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۴۴ ق.ظ

پنجشنبه ها، هرهفته کارگاه دارم از جنس مجازی.

از اول با همسر شرط کردم که خواهشا این دوساعت مرا در خانه تنها بگذارید.

و حالا..

من، هفته ای دوساعت، در نهایت آرامش و سکوت غرق صحبت های عمیق استادجان میشوم.. و خودم را میان کلاس به یک نوشیدنی گرم مهمان میکنم..

و همین پنجشنبه های دوست داشتنی ست که انرژی و حس خوبی به من می دهد.. خیلی خوب..

ممنونم خدا جان.

  • ۹۹/۱۲/۱۴
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">