روایت های یک زندگی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

تنهایی امشب

دوشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۰۱ ب.ظ

بینهایت خسته م.. اوضاع جسمیم‌ داغونه و اوضاع روحیم هم.. از دیشب با همسر به بدترین شکل ممکن رفتار کردیم و فقط گریه بود و خشم.. الان هم رفت یه سفر فوری و یهویی و من امشب با دخترک تنهام. دوست داشتم قبل رفتن کمی دلمو گرم کنه. اما در جواب من چیزی نگفت و همین سکوتش قابلیت اینو داره که تا صبح‌ اشکمو دربیاره.. تصمیم دارم بخوابم‌ و استراحت کنم تا حالم بدتر نشه. و واقعا نمیدونم بعدش قراره چی بشه.. هیچ تصور مثبتی ندارم و فقط سیاهی میبینم. کاش یه معجزه ای میشد و همه چی خوب میشد‌. اصلا حال ساختنشو ندارم. بار روانی که رومه خیلی زیاده و خارج از توانم. دلم یه رفتار رمانتیک از همسر میخواد که قضیه جمع شه اما میدونم‌ همچین چیزی محاله :|

  • ۰۱/۰۵/۲۴
  • بنتُ الهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">